طراحي سايت مثل ديجي کالا


اصولاً مشترياني که براي طراحي سايت به شرکت نونگار پردازش مراجعه مي کنند را مي توان به چند دسته تقسيم نمود. تعداد کمي به صورت کامل و با جزئيات مي دانند چه چيزي مي خواهند و با اصول طراحي سايت و اِلمان هاي آن آشنايي دارند و ايده هاي نو و جديدي را مي خواهند. برخي نيز بدون هيچ تحقيق قبلي وارد شده و از کارشناسان شرکت طراحي سايت نونگار پردازش مي خواهند با توجه به تجربه خود و مطابق با حوزه کاري آنها يک سايت را براي آنها طراحي کنند. اما اکثريت مشتريان يک کُليت از طراحي سايتي که مي خواهند را در ذهن دارند و بخش هاي مختلفي را از سايت هايي که قبل از آن ديده اند را مي خواهند در سايت خود داشته باشند و يا اينکه يک سايت دقيقاً مانند مشابه داخلي يا خارجي آن مي خواهند. ديجي کالا به عنوان يکي از سايت هايي که براي بسياري از طراحي وب سايت هاي فروشگاهي ايراني الگوي مناسبي است از جمله سايت هايي است که افراد بسياري مي خواهند سايت مشابه آن را داشته باشند.


 اهميت طراحي سايت فروشگاهي ديجي کالا


اما سوال اين است که مشابه سازي سايتي مانند ديجي کالا تا چه ميزان مي تواند موفقيت يک طراحي سايت فروشگاهي ديگر را تضمين کند. با توجه به اهميت روز افزون وب سايت ها در زندگي و تجارت امروزي و افزايش حجم قابل توجهي از خريدهاي اينترنتي سايت هايي که در اين حوزه فعاليت مي کنند روز به روز در حال پيشرفت و موفقيت هستند. طبيعتاً يکي از بهترين سايت هاي ايران از نظر کاربردي بودن طراحي سايت ( در اين نوشتار صرفاً مباحث طراحي سايت بيان شده و ما قضاوتي در مورد قيمت ها و . نداريم ) سايت ديجي کالا است و به همين دليل فروشگاه هاي زيادي مي خواهند طراحي سايتي شبيه طراحي سايت ديجي کالا داشته باشند و در مراجعه به شرکت نونگار تقاضاي طراحي سايت مثل ديجي کالا را دارند.


طراحي سايت مثل ديجي کالا

امکانات پيشرفته طراحي سايت ديجي کالا


تعدادي از امکانات و ويژگي ها هستند که هم در وب سايت هاي فروشگاهي و هم در طراحي سايت ديجي کالا مشترک هستند در ادامه مقاله اين امکانات مهم را شرح مي دهيم:
بسياري از ويژگي ها و امکانات پيشرفته هستند که در وب سايت هاي فروشگاهي معمولي وجود ندارند به عبارتي ديگر وجود اين امکانات در وب سايت هاي فروشگاهي معمولي نياز نيست. اما در صورتي که نيازمند به وب سايت فروشگاهي حرفه اي و تخصصي مانند ديجي کالا مي باشيد بهتر است اين امکانات را در وب سايت فروشگاهي خود بگنجانيد.


امکانات و ويژگي هاي پيشرفته اي که در طراحي سايت ديجي کالا مي توان قرار داد عبارتند از:


جستجوي پيشرفته و دسته بندي محصولات
جستجوي پيشرفته و دسته بندي محصولات در طراحي سايت ديجي کالا بسيار کامل و پيشرفته است به صورتي که اين امکان را به بازديد کننده و مشتري مي دهد تا به راحتي بتواند در هر دسته بندي از وب سايت که باشد به قسمت هاي مرتبط با آن بخش منتقل شود. به طور مثال مثلا اگر مشتري در دسته بندي موبايل و تلفن همراه باشد با کمي جستجو مي تواند دسترسي بسيار آساني به بخش و فيلد هاي مرتبط با تلفن هاي همراه داشته باشد. قابليت جستجوي پيشرفته بر اساس دسته بندي قابليتي بسيار سخت و پيچيده مي باشد که نيازمند به کنترل پنلي تخصصي و حرفه اي مي باشد.

سيستم مقايسه محصولات
سيستم مقايسه محصولات که يکي ديگر از مهم ترين سيستم هاي پيشرفته طراحي سايت ديجي کالا مي باشد به شمتري اين امکان را مي دهد تا به راحتي بتواند محصول مورد نظر خود را با يک يا چند محصول مشابه ديگر مقايسه کرده تا بهترين و مطمئن ترين خريد را داشته باشد. از ويژگي هاي مثبت اين سيستم اين است که به صورت همزمان مي تواند چند محصول که مشابه يکديگر هستند با يکديگر مقايسه کند تا نياز به سرچ و جستجوي کاربر نباشد.

سيستم پيگيري محصول
سيستم پيگيري محصول اين امکان را به مشتري مي دهد تا در صورتي او تمايل داشته باشد با عضويت در طراحي سايت ديجي کالا تمامي تغييرات و بروز رساني ها در قيمت محصولات به ايميلي که مشتري به هنگام عضويت ثبت کرده است ارسال گردد.

اضافه به علاقه مندي ها
سيستم اضافه به علاقه مندي ها به مشتري و بازديد کنندگان اين امکان را مي دهد تا به راحتي بتواند محصولات مورد نظر خود را به بخش علاقه مندي ها اضافه کند تا در صورت نياز به راحتي بتواند به آن ها دسترسي داشته باشد. همچنين با عضويت در طراحي سايت ديجي کالا اين امکان فراهم مي شود تا علاقه مندي هاي مشتري در ورودي هاي بعدي او ذخيره شود در اين صورت دسترسي به محصولات سريع تر است.

سيستم راي دهي و نظردهي پيشرفته
سيستم راي دهي و نظردهي پيشرفته در تمامي سايت هاي فروشگاهي موجود مي باشد اما اين سيستم در طراحي سايت ديجي کالا پيشرفته تر است به اين صورت که کاربران مي توانند نظرات يکديگر را لايک کنند و به نظرات يکديگر راي دهند.

نمودار قيمت
نمودار قيمت از ديگر قابليت هاي مهم طراحي سايت ديجي کالا مي باشد که به صورت يک نمودار افزايش و کاهش قيمت محصول آن صفحه را به نشان مي دهد تا مشتري بتواند نسبت به قيمت آن محصول اطلاعات بيشتري داشته باشد.


طراحي سايت مثل ديجي کالا

طراحي سايت فروشگاهي ريسپانسيو


با پيشرفت علم و تکنولوژي و با هوشمند شدن ابزارهاي ارتباطي دسترسي مردم به موبايل ها و تبلت بيشتر شده است و بيشتر کارهاي الکترونيکي خود را با اين ابزارها انجام مي دهند به طور مثال امروزه کمتر کسي از طريق کامپيوتر و لپ تاپ صفحات وب سايت مشاهده مي کنند و يا به عبارتي ديگر عمده مردم از طريق تلفن هاي همراه هوشمند و تبلت هاي خود به مشاهده صفحات وب مي پردازند.
با اين حال ممکن است بسيار از طراحي سايت ها قديمي باشند و قابليت نمايش در صفحه هاي موبايل و تبلت را نداشته باشند ، در اين صورت محتواي صفحات وب به صورت نامتوازن براي کاربران به نمايش درميايد. اما اگر طراحي سايت ريسپانسيو باشد به خوبي قابليت نمايش در تمامي صفحه نمايش ها را دارد اين قابليت در تمامي وب سايت ها مخصوصا طراحي سايت فروشگاهي بايد رعايت شود تا کاربر و مشتري به سادگي از طريق تلفن همراه خود بتواند به خريد آنلاين بپردازد.


طراحي سايت مشابه ديجي کالا براي چه مناسب چه مشاغلي است؟


از طريق طراحي سايت هاي فروشگاهي مشابه ديجي کالا به راحتي مي توانيد به صورت آنلاين به فروش محصولات خود از هر نوع مدل و برندي بپردازيد. فقط توجه داشته باشيد که ظاهر طراحي سايت فروشگاهي شما بايد کاربرپسند باشد زيرا مخاطب در بدو ورود به سايت ابتدا به ظاهر و گرافيک آن توجه مي کند. امروزه طراحي سايت ديجي کالا الگوي مناسبي براي افرادي است که قصد اقدام به طراحي سايت هاي فروشگاهي براي فروش محصولات خود مي باشند زيرا اين وب سايت از هر لحاظ بسيار کامل بوده و همچنين از همه مهم تر اينکه ديجي کالا رزومه کاري بسيار خوبي دارد.


طراحي سايت مثل ديجي کالا

پيشنهاد ما به مشتريان


ما نيز با شما موافقيم که داشتن نمونه هايي مانند ديجي کالا و سايت هاي مشابه مي تواند تصوير روشن تري از طراحي سايتي که شما به آن نياز داريد را به کارشناسان طراحي وب سايت ارائه دهد. اما نکات مهم تري نيز هستند که بايد در نظر بگيريد. تبليغات و بازاريابي قدتمند و هدف دار و دارا بودن ايده هايي که بتواند در نهايت امر سايت شما را متفاوت و حتي جذاب تر از سايت ديجي کالا کند، سئو سايت مناسب و قدرتمند، قدرت شما در ارائه کالاهاي با کيفيت و ارزان تر و چنين مواردي است که در نهايت در کنار يکديگر مي تواند به موفقيت طراحي سايت شما کمک کند و صرف اينکه سايت شما مشابه سايت ديجي کالا باشد کافي نمي باشد.


ويژگي هاي مهم طراحي سايت ديجي کالا به شرح زير مي باشد:



طراحي سايت مشابه ديجي کالا چه کاربردي دارد؟
طراحي سايت مشابه ديجي کالا طراحي سايت فروشگاهي مي باشد که کارفرمايان از طريق آن مي توانند به فروش آنلاين محصولات و خدمات خود بپردازند، وب سايت فروشگاهي طراحي شده بايد قابليت هاي بسياري داشته باشد تا دسترسي به آن براي تمامي سنين به راحتي امکان پذير باشد.
طراحي سايت مشابه ديجي کالا چه قابليت هايي دارد؟
طراحي سايت فروشگاهي ديجي کالا بايد دسترسي آساني داشته باشد تا تمامي افراد بتوانند به راحتي به ثبت سفارشات خود بپردازند همچنين وب سايت هاي فروشگاهي بايد مجهز به درگاه پرداخت امن و مطمئن باشند تا مشتري با خيالي راحت خريد کند در آخر بهتر است تمامي محصولات با عکس و توضيحات کامل در وب سايت قرار بگيرند تا مشتري خريد راحت تري داشته باشد.
طراحي سايت مشابه ديجي کالا بايد شامل چه خصوصياتي باشد؟
طراحي سايت فروشگاهي مانند ديجي کالا بايد داراي نماد اعتماد الکترونيکي ، جستجوي پيشرفته ، گرافيک زيبا و منحصر به فرد ، پشتيباني حرفه اي ، دسته بندي مناسب محصولات ، سئو سايت قوي و . باشد.

طراحي سايت مثل ديجي کالا

سايت ,مي ,ديجي ,طراحي ,کالا ,وب ,طراحي سايت ,ديجي کالا ,سايت ديجي ,وب سايت ,داشته باشد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تناسلی gamingacc بهترین سایت مهندسی پزشکی amirhoseintoloi دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد نمونه سوالات رتبه بندی معلمان mobi4531 جمله هاي طلايي و مطالب گوناگون روزنه